چگونه لاغر شویم؟

بهترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن سریع بدون هیچ عارضه و با ضمانت

چگونه لاغر شویم؟

بهترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن سریع بدون هیچ عارضه و با ضمانت

قرص لاغری فلفل

http://s1.picofile.com/file/6381650900/IMG_6100_11.jpg




کپسول لاغری فلفل یکی از موثرترین داروهای لاغری در دهه اخیر میباشد. در واقع محققان در زمینه تولید داروهای لاغری از مواد طبیعی بعد از روغن هسته انگور عصاره طبیعی فلفل قرمز و سبز را مورد آزمایش قرار داده و دریافتند مواد موجود به سرعت روی چربیها اثر گذاشته و آن را در حل می کند. لذا فرآورده جدیدی از عصاره فلفل سبز و قرمز با اسانسهای گیاهی به بازار عرضه شد که تا کنون بسیار موق عمل کرده و طرفداران فراوانی را برای این محصول پیدا کرده است.


عملکرد محصول

کاهش اشتها و کنترل آن در سیستم عصبی مغز بدون اینکه شخص فشار زیادی را تحمل کند. خصوصاً اشتهای ناشی از استرس و هیجان که معمولاً کاذب بوده و باعث پرخوری می شود . حمله موثر به توده چربیها به خصوص در ناحیه شکم – پهلو – ران  - بازو و دیگر نقاطی که چربی در آن قسمتها روی هم انباشته شده و به سلولیت تبدیل شده.

بالا بردن سوخت و ساز بدن ( متابولیسم ) مناسب برای افرادی که قادر به تمرینات ورزشی نیستند و یا زمان کافی برای انجام آن ندارند .

چنانچه گرمای خاصی را در دو هفته اول در ناحیه شکم و پهلوی خود احساس کردید در نظر داشته باشید که مربوط به شکسته شدن بافت چربی و جابجایی آن میباشد. زیرا عصاره فلفل به طور خودکار ابتدا چربیهای ناحیه شکم و پهلو را شکسته و آن را حل می کند. مناسب برای پوستهایی که دارای آکنه می باشند. کشیدن و جمع کردن پوست بدن و صورت

استفاده از قرص لاغری فلفل به همراه کرم لاغری فلفل پارتنر نتیجه ای شگفت انگیز و باور نکردنی به شما عرضه می کند.


طرز مصرف

روزانه یک عدد کپسول نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه میل شود بهتر است بعد از مصرف کپسول یک لیوان آب جوشیده ولرم میل شود.

استفاده از مولتی ویتامین و مکمل آهن ضروری است.

حتماً توجه داشته باشید شما از داروی چربی سوزی با قدرت بالا استفاده می کنید. نوشیدن روزانه 2 لیتر آب جهت خارج شدن چربیها از بدن الزامی است.


موارد منع مصرف

مصرف این دارو برای افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال ممنوع می باشد .

همچنین افراد با بیماریهای خاص قلبی – فشار خون بالا – نارسائیهای کلیوی و خانمهای شیرده وباردار مجاز به مصرف این دارو نمیباشند. به علت دارا بودن عصاره فلفل کسانی که ناراحتی معده دارند از این محصول استفاده نکنند.

کپسول لاغری فلفل کاملاً گیاهی بوده و تا کنون هیچ عارضه جانبی ازمصرف آن گزارش نشده است.

این محصول حاوی 30 عدد کپسول 400 میلی گرم میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد